loading...
پایگاه تفریحی و سرگرمی فوریو طنز
فروشگاه
admin بازدید : 369 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (0)

 

 

اس ام اس جدید و خنده دار فک و فامیل داریم خرداد ماه۹۳


گاز روشن بود، به بابام میگم میتونی به گاز دست بزنی؟؟ میگه هزارتومن بده روش میشینم!! ۰_o
بالاخره تحریمات روش اثر گذاشت!!!!!!! ^_^
دیگه لازم نیست که بگم اینم واقعیه؟ بیشتر خاطرات من واقعیه فقط محض اطلاع گفتم که بدونید با چه انسان های فرهیخته ای زندگی میکنم^_^


www.4utanz.ir


مامانم بعد از یه عمر داشتن ۱۱۰۰ میخواست یه گوشی در حد ۲۰۰ تومن بگیره خالم نه برداشته نگذاشته میگه آیفون ۵ گولد هم تازه اومده گوشیه خوبیه مامانم میگه:………. حالا چنده میگه چیزی نیست ۳ میلیون.
مامانم::|
من: -_-
خاله ی محترم: :D


 

داشتم تلویزیون می دیدم یهو داداشم داد زد کمک کمک …
پریدم تو آشپزخونه دیدم از ماکروویو آتیش میزنه بیرون
نگو این شاهکاره خلقت داشته تو ماکروویو جورابشو خشک میکرده؟
فک و فامیله داریم؟

 

 ♦.♦.♦.♦.♦.♦فک و فامیله ما داریم♦.♦.♦.♦.♦.♦

 

مادر بزرگ مادرم ۱۲۰ سالشه
دیدمش لبــاس ورزشی پوشیده داره نرمــش می کنه بهش می گم
ننجون شما هم ورزش می کنی؟
گفت : چرا که نه….
گفتم فیس بوک هم میرید؟
گفــت پ ن پ از فیس بوک بر می گردم
فکـــر کردی دوست دخــــتری که الان تـــو فیس بوک داری کیه ؟
۲ دستی زدم تو سر خودم
این فک و فامیل ما داریم

 

 ♦.♦.♦.♦.♦.♦فک و فامیله ما داریم♦.♦.♦.♦.♦.♦

 

 مامانم اومده میگه سرویس بهداشتی رو الان جرم گیری کردم و برقش انداختم
ببینم یه نفر رفته دسشویی قلم پاشو می شکنم
فک و فامیله داریم

 

 ♦.♦.♦.♦.♦.♦فک و فامیله ما داریم♦.♦.♦.♦.♦.♦

 

نوه عموم ۱سالشه دو هفته پیش برای اولین بار ۸قدم متوالی بدون اینکه بخوره زمین راه رفته
مامان و باباش احساساتی شدن از خوشحالی چنان جیغ و دادی زدن که طفلکی شوکه شده دیگه سینه خیز هم نمیره
اونوقت من به مامانم میگم من راه رفتم تو چیکار کردی؟
میگه هیچی اولین کاری که کردم در کابینتارو با کش بستم!
تفاوت فک و فامیلارو می بینید؟

♦.♦.♦.♦.♦.♦فک و فامیله ما داریم♦.♦.♦.♦.♦.♦

 

ﺑﺎﺑﺎﻡ زنگ ﺧﻮﻧﻪ ﺭﻭ ﺯﺩه ﻣﻴگم ﺑﻠﻪ؟
میگه بیا ﺩم ﺩﺭ!
ﺭﻓﺘﻢ ﺩم ﺩﺭ میگه ﺑﺮﻭ ﺍﺯ ﺑﺎﻻ سوییچ ﻣﺎشینو وردار ﺑﻴﺎﺭ!
این فک و فامیل ما داریم

 

  ♦.♦.♦.♦.♦.♦فک و فامیله ما داریم♦.♦.♦.♦.♦.♦

 

بعد عمری یه خبرنگار اونم خانوم داشت باهام مصاحبه میکرد تو محلمون
منم بادی به غبغب انداخته بودم و خیلی شیک داشتم جوابشو میدادم
یهو یکی از اون طرف خیابون داد زد با این مصاحبه نکنید بابا این اسگله !
نیگا کردم دیدم داداشمه !
این فک و فامیل ما داریم

 

 ♦.♦.♦.♦.♦.♦فک و فامیله ما داریم♦.♦.♦.♦.♦.♦

 

دیشب داداشم تو خواب هذیان می گفت و جیغ می کشید …
رفتم اتاق می بینم بابام بالا سرشه !
میگم خوب بیدارش کن !
میگه بذار کابوسشو ببینه
اینهمه پول دی وی دی میده فیلم ترسناک می گیره
بزار سه بعدیشم ببینه
این فک و فامیل ما داریم

 

 ♦.♦.♦.♦.♦.♦فک و فامیله ما داریم♦.♦.♦.♦.♦.♦

 

 با داداشم رفتیم بوتیک اون جنسی که می خواستم نبود
به فروشنده میگم ببخشید ما یه دور بزنیم برمیگردیم
دادشم برگشته به فروشنده میگه :
دروغ میگه از صب به ده نفر دیگه هم همینو گفته شما منتظر ما نباشین
این فک و فامیل ما داریم

 

 ♦.♦.♦.♦.♦.♦فک و فامیله ما داریم♦.♦.♦.♦.♦.♦

 

به بچه پسرخالم میگم اسم بابات چیه؟ میگه : گاو!
میگم: عیبه، مگه آدم به باباش میگه گاو؟
میگه خودش همیشه بهم میگه گوساله پس حتما خودش گاوه دیگه!
فک و فامیل منطقی داریم ما؟
قدرت استدلالش منو کشته!

 

 ♦.♦.♦.♦.♦.♦فک و فامیله ما داریم♦.♦.♦.♦.♦.♦

 

جلو تلویزیون نشسته بودم داشتم تلویزیون میدیدم
گوشیمم دستم بود داشتم با صدای بلند “انگری بیرد” بازی میکردم
یهو مامانم برگشت بی مقدمه گفت:
نگاه کن توروخدا ۲۵ سال بچه بزرگ کردیم که یا تو اتاقش بشینه
مانیتورو نگاه کنه لبخند بزنه واسه خودش یا گوشیشو دستش بگیره با گوشیش کفتر بازی کنه!

www.4utanz.ir

مامانم هروقت میخواد بهم سرکوفت بزنه میگه؛
یکم ظرافت دخترونه را از پسر همسایه یاد بگیر!!!!
من دیگه حرفی ندارم..

اس ام اس جدید و خنده دار فک و فامیل داریم خرداد ماه۹۳

با پسر داییم داشتم میرفتم(۱۴ساله شه).عجله هم داشتم،یه کم سریع راه میرفتم.
.
.
.
.
.
.
برگشته میگه:مصطفی چرا پس آروم میدوی؟؟؟؟ترکیدم از خنده!!!

 
 
www.4utanz.ir

مامانم بم میگه بروتخم مرغ بخر منم فک کردم شام کوکو داریم باکلی ذوق وشوق رفتم گرفتم<اخه خعلی کوکودوست دارم>دیدم مامانم داره سیب زمینی سرخ میکنه وتخم مرغوواسه فردا میخاسته
قیافه ی من#ً@
مامانم ُ _ ُ
کوکوی رویاهام “؛
عایابازی کردن بااحساسات یه شکم کارخوبیست؟

اس ام اس جدید و خنده دار فک و فامیل داریم خرداد ماه۹۳

بابام واسه تولدم یدونه ازین پنکه دستی کوچیکا خریده تو کارت تبریکم نوشته تولدت مبارک دیگه دست به کلیدای کولر نمیزنی !
:|

www.4utanz.ir

چند وقت پیش اومدم برا بابام چای شیرین کنم اشتباهی نمک ریختم یه دفعه دیدم دست بابام اومد سمتم برق سه فاز از سرم پرید

اس ام اس جدید و خنده دار فک و فامیل داریم خرداد ماه۹۳

با گودزیلای خواهرم ۶ سالشه رفتیم سوپری محل ، حالا من ….
خاله چی میخوای برات بخرم ؟
گودزیلامون :اسکاچ .میخوام نگه دارم ظرفای همسر آیندمو بشورمهمچین فامیلای ز.ز داریم ما و آینده نگر ………
هیچ تصویری از آن لحظه عزیزان درسوپری یافت نشد
راستی افق جا داره ؟

 
www.4utanz.ir

ﺑﻪ ﻣﺎﻣﺎﻧﻢ ﻣﯿﮕﻢ : ﺳﺮﻡ ﺩﺭﺩ ﻣﯿﮑﻨﻪ !
ﻣﯿﮕﻪ : ﭼﺮﺍ ؟
ﻣﯿﮕﻢ : ﺷﺎﯾﺪ ﺗﻮﻣﻮﺭ ﻣﻐﺰﯼ ﺩﺍﺭﻡ!
ﻣﯿﮕﻪ : ﺧﻔﻪ ﺷﻮ ﺫﻟﯿﻞ ﻣﺮﺩﻩ ، ﺍﻟﻬﯽ ﺯﺑﻮﻧﺖ ﻻﻝ ﺷﻪ ،
ﺑﻤﯿﺮﯼ ﺑﺎ ﺍﻭﻥ ﺣﺮﻑ ﺯﺩﻧﺖ…
ﻣﻨﻈﻮﺭﺵ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ » ﺧﺪﺍ ﻧﮑﻨﻪ ﻋﺰﯾﺰﻡ « :-|مامانه دیگه …

 
اس ام اس جدید و خنده دار فک و فامیل داریم خرداد ماه۹۳

گودزیلامون کتاب بخوانیم و بنویسیمشو ۳ تومن فروخته به هم کلاسیش V_V
پرسیدم ازش آخه مگه هم کلاسیت خودش کتاب نداش؟
میگه داش من بش گفتم مال من با کیفیت تره!!!

www.4utanz.ir

خالم از وایبر پى ام میده نصفه جملش اشتباس بعد میگه به قشنگیه خودت ببخش ناخونام بلنده همش اشتبا میشه

اس ام اس جدید و خنده دار فک و فامیل داریم خرداد ماه۹۳

ینی انقدر که مامان من واسه دیدن ستایش روز شماری میکنه و هی میگه : من همش فک میکنم امروز جمعسو ستایش میاد…. فک نکنم واسه به دنیا اومدن ما انقدر استرس داشته….
www.4utanz.ir

گودزیلامون امتحان فارسی داشته سوال پرسیده بودن: یک کلمه بنویسید و برایش دو هم خانواده مثال بزنید ./ اونم ورداشته نوشته کولر پنکه بادبزن !!!!!!!!!!
خدا ب دادمون برسه اینده مملکت دست ایناس

اس ام اس جدید و خنده دار فک و فامیل داریم خرداد ماه۹۳

آقا من یه روز این تبلیغ ماهی تابه ی ” پ ل ی ن ” رو دیدم که …
کرم درونم نعره زد که برم سر به سر داداش کوچیکم ( آرین ) بزارم
رفتم به مامانم که داشت کوکو سبزی درست می کرد گفتم :
«چی شد ؟؟؟؟ مگه دکتر کاه و ینجه و … رو برای آرین ممنوع نکرده بود؟»
که مامانم با خونسردی تمام برگشت گفت :
« چرا مادر جون اون غذای شما مهمونای عزیزه !»
من O×O
مامانم ^_^
داداشم در حال گاز زدن ماهی تابه ( X
کرم درونم |:

www.4utanz.ir

داداشم ۲ سالشه تصور کنید چی میکشم از دستش بعد دیروز اومده میگه آبجی بهم بیلبیله بده (بیلبیله=شکلات) هنگ کردم !!!بعد رفته پوست شکلات رو آورده میگه بیلبیله میخوام بده اگه ندی به مامانی میگم .هیچی دیگه تموم شکلات های خونمون رو خورد !!!مامان بعد از برگشتن از بیرون :۰۰
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    نظرتون در مورد کارایی ادمین سایت چیه؟
    طرفدار کدام تیم فوتبال هستید ؟
    تبادل لینک

    فروشگاه
    تبلیغات شما
    تبلیغات

    پرشین استت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1016
  • کل نظرات : 1586
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1950
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 51
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 1,427
  • بازدید سال : 69,120
  • بازدید کلی : 8,100,868
  • تبلیغات شما